کد خبر: ۵۲۶۹۴۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
بازیکنان مدنظر سرمربی پرسپولیس برای پیوستن به این تیم مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فارس، با فرارسیدن فصل نقل و انتقالات، گمانه‌زنی‌ها و شایعات زیادی در خصوص بازیکنان جدید تیم پرسپولیس در روزهای اخیر مطرح شد.

با این همه یحیی گل‌محمدی که چند روزی به مسافرت رفته بود در نهایت روز دوشنبه لیست بازیکنان مدنظر خود را به مدیرعامل باشگاه ارائه کرد تا درویش به دنبال جذب این بازیکنان باشد.

برخلاف اخبار منتشره، یحیی گل‌محمدی لیستی سه نفره به رضا درویش داده تا زمینه جذب آنها فراهم شود. این در حالی است که احتمال دارد گل‌محمدی در روزهای آینده لیست دیگری هم به مدیرعامل پرسپولیس ارائه دهد اما در حال حاضر فقط خواستار جذب ۳ بازیکن شده است.

 محمدحسین کنعانی‌زادگان، یاسین سلمانی و رضا شکاری ۳ بازیکنی هستند که مدنظر یحیی گل‌محمدی در لیست اولیه برای حضور در پرسپولیس قرار دارند.

 این در حالی است که کنعانی‌زادگان قراردادش با تیم قطری به پایان رسیده و الان بازیکن آزاد است. از طرف دیگر یاسین سلمانی و رضا شکاری که فصل گذشته در سپاهان و گل گهر حضور داشتند دیگر گزینه‌های اصلی سرمربی پرسپولیس برای پیوستن به این تیم هستند.البته گفته می‌شود شکاری پیشنهاد خوبی از سپاهان دریافت کرده و شاید به این تیم برود که در این صورت، گل‌محمدی باید نام جدیدی به مدیرعامل باشگاه بدهد.

 در صورتی که هر یک از این ۳ بازیکن به پرسپولیس ملحق نشوند آن وقت گل‌محمدی بازیکنان دیگری را به باشگاه معرفی می‌کند تا به پرسپولیس ملحق شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها